Veelgestelde vragen

Verzend informatie

Welke verzendopties zijn er mogelijk?

Wij verzenden onze pakketten via POST NL. Als u op werkdagen vóór 17:00 uur besteld leveren wij de volgende dag. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Als u een bestelling plaats vóór 17:00 uur, ontvang u het pakket de volgende werkdag. 

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel leveren wij niet standaard internationaal. Wilt u toch een pakket in het buitenland bestellen, neem dan contact op via info@smaakmaakrs.nl

Betaal Informatie

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan in onze webshop. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

  • Creditcard
  • Ideal
  • Apple Pay
  • PayPall
Is online kopen veilig?

U kunt bij ons veilig online betalen. Onze betalingen lopen via Mollie.com en onze website is SSL beveiligd.

Bestellingen en Retouren

Hoe plaats ik een Bestelling?

U kunt een bestelling bij ons makkelijk plaatsen via onze shoppagina.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Bij ons heeft een geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wij vragen alleen een aantal noodzakelijke gegevens om het pakket te kunnen versturen.

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb?

Voor vragen kunt u ons altijd mailen via info@smaakmaakrs.nl. Wij streven erna om u vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?

Wilt u een bestelling annuleren of veranderen? Neem dan z.s.m contact op via info@smaakmaakrs.nl

Hoe volg ik mijn bestelling?

U kunt de bestelling makkelijke volgende via de track and trace code die u van ons via de mail heeft ontvangen of via de volg je bestelling pagina 

Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt bij ons binnen 30 dagen ongeopende spellen retourneren. Neem hiervoor contact op via info@smaakmaakrs.nl